Transfer Romelu Lukaku van Chelsea naar Everton !

Romelu Lukaku voor 5 seizoenen van Chelsea naar Everton.                                                            Het is een goede zaak voor Romelu en het Belgisch Nationaal elftal dat Romelu de komende seizoenen definitief voor de Engelse nieuwkomer in de Top 5  Premier Leaque  Everton uitkomt.  Romelu en Everton hebben dezelfde ambitie en hopen dezelfde doelen te bereiken.                 Everton wil een stabiele Top 5 club worden en wil elk seizoen in de Engelse Premier Leaque groeien naar een hoger niveau ,regelmatig een Engelse prijs pakken en iets tonen op Europeesniveau. Romelu wil een van de beste spitsen ter wereld worden.                                                                     En ik denk , dat als Romelu zich hierop blijft focussen en vrij blijft van ernstige blessures zeker op zijn 25ste een van de 5 beste spitsen ter Wereld is.   Misschien en hopelijk bevestigd hij deze statuut voor zijn 23ste.   Ik zie Romelu de komende jaren door zijn leergierigheid en werklust bijvoorbeeld veel meer progressie maken dan Mario Balotelli.                                                                          Romelu weet perfect goed , wat zijn goede en mindere punten zijn.                                                  Zelf zou ik graag als hulptrainer of techniektrainer met Romelu willen werken.                                     Ik blijf wel van zolang ik professioneel (nog)niet werkzaam ben als trainer in het profvoetbal , mijn neutrale commentaar / (opbouwende)kritiek geven via diverse media. 

 

Plaats een reactie